
Deep linking – jak działa i dlaczego powinieneś z niego korzystać?
Linkowanie głębokie, czyli deep linking, jest tak popularny, że właściwie każdy z nas spotyka się z nim wielokrotnie podczas codziennego korzystania z Internetu.

Gotowi, do startu, …start!
20 lutego to ważna data w historii podboju kosmosu. Rocznicę pierwszej amerykańskiej misji załogowej wybraliśmy jako symboliczny start pod nową nazwą i identyfikacją wizualną. One natomiast stały się pretekstem do refleksji nad strategią i planowaniem kolejnych działań.

Christmas alert! Jak przygotować się do kampanii reklamowej przed świętami?
Odliczamy dni do Świąt, a to oznacza, że przed Tobą – sprzedawcą najbardziej aktywny czas w roku. Listopad to idealny moment, a właściwie już ostatni dzwonek, aby zaplanować i uruchomić świąteczną kampanię reklamową.

Jak usprawniamy pracę przy kampaniach reklamowych w Menedżerze Reklam Meta
W codziennej pracy przy kampaniach na Facebooku korzystamy z wielu ułatwień i pół-automatyzacji usprawniających naszą pracę i przyspieszających wykonanie zadania w ramach menedżera reklam bez straty na jakości przygotowanych dla klienta kampanii.

Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych? Poznaj tagi UTM!
Kody UTM to narzędzie, które pomoże wskazać, skąd pochodzą użytkownicy klikający w post, mail, artykuł z bloga czy reklamę.

Jak nie zdobywać obserwujących na Instagramie – metoda follow/unfollow
Szybkie sposoby na osiągnięcie celu zawsze kuszą. Ale najczęściej są też ryzykownym przedsięwzięciem.
Bądź na bieżąco! ProLetter
Dlaczego powinieneś dołączyć do ProLettera?
Wyselekcjonowane update'y z branży Social Media
Źródła do doczytania i autorskie komentarze
Raz w tygodniu bez zbędnego pitu-pitu
Porady dla początkujących i zaawansowanych
Zapisz się!

Zapraszasz znajomych do lajkowania Twojego fanpage’a? Natychmiast przestań!
Lajkowanie fanpage’a przez Twoich znajomych może przynieść Ci więcej szkód niż korzyści.

Jak wykluczać odbiorców wideo z reklam na Facebooku?
Skoro jesteś tutaj, to na pewno działasz już jakiś czas w Social Media i próbujesz reklamować się na Facebooku. Wykorzystujesz do tego video? Super!

Jak połączyć fanpage na Facebooku
Wielu z nas prowadzi różne projekty i dla każdego z nich posiada fanpage na Facebooku. Z czasem okazuje się jednak, że obecna działalność wymaga profesjonalizacji, a my potrzebujemy skupienia naszych kanałów komunikacji w jedno miejsce. Z pomocą przychodzi narzędzie do łączenia facebookowych stron.