
Gotowi, do startu, …start!
20 lutego to ważna data w historii podboju kosmosu. Rocznicę pierwszej amerykańskiej misji załogowej wybraliśmy jako symboliczny start pod nową nazwą i identyfikacją wizualną. One natomiast stały się pretekstem do refleksji nad strategią i planowaniem kolejnych działań.

Christmas alert! Jak przygotować się do kampanii reklamowej przed świętami?
Odliczamy dni do Świąt, a to oznacza, że przed Tobą – sprzedawcą najbardziej aktywny czas w roku. Listopad to idealny moment, a właściwie już ostatni dzwonek, aby zaplanować i uruchomić świąteczną kampanię reklamową.

Jak usprawniamy pracę przy kampaniach reklamowych w Menedżerze Reklam Meta
W codziennej pracy przy kampaniach na Facebooku korzystamy z wielu ułatwień i pół-automatyzacji usprawniających naszą pracę i przyspieszających wykonanie zadania w ramach menedżera reklam bez straty na jakości przygotowanych dla klienta kampanii.

Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych? Poznaj tagi UTM!
Kody UTM to narzędzie, które pomoże wskazać, skąd pochodzą użytkownicy klikający w post, mail, artykuł z bloga czy reklamę.

Jak nie zdobywać obserwujących na Instagramie – metoda follow/unfollow
Szybkie sposoby na osiągnięcie celu zawsze kuszą. Ale najczęściej są też ryzykownym przedsięwzięciem.

Zapraszasz znajomych do lajkowania Twojego fanpage’a? Natychmiast przestań!
Lajkowanie fanpage’a przez Twoich znajomych może przynieść Ci więcej szkód niż korzyści.
Bądź na bieżąco! ProLetter
Dlaczego powinieneś dołączyć do ProLettera?
Wyselekcjonowane update'y z branży Social Media
Źródła do doczytania i autorskie komentarze
Raz w tygodniu bez zbędnego pitu-pitu
Porady dla początkujących i zaawansowanych
Zapisz się!

Jak wykluczać odbiorców wideo z reklam na Facebooku?
Skoro jesteś tutaj, to na pewno działasz już jakiś czas w Social Media i próbujesz reklamować się na Facebooku. Wykorzystujesz do tego video? Super!

Jak połączyć fanpage na Facebooku
Wielu z nas prowadzi różne projekty i dla każdego z nich posiada fanpage na Facebooku. Z czasem okazuje się jednak, że obecna działalność wymaga profesjonalizacji, a my potrzebujemy skupienia naszych kanałów komunikacji w jedno miejsce. Z pomocą przychodzi narzędzie do łączenia facebookowych stron.

Czy Facebook padł? Sprawdzisz to tutaj!
W codziennej pracy marketera może się zdarzyć, że jego główne narzędzie pracy – platforma reklamowa Facebooka – przestanie działać. Nie z powodu lokalnego błędu w przeglądarce, czy cookies, ale globalnej usterki na serwerach Facebooka.