Kampania pozyskująca kontakty dla branży prawnej to nie lada wyzwanie. Szczególnie, gdy nie chodzi o straszenie grupy odbiorców, a jej zainteresowanie. Przeczytaj jak podeszliśmy do tego tematu, jakie zmiany wprowadziliśmy w ścieżce pozyskania klienta oraz w jaki sposób uzyskaliśmy tak imponujące wyniki.
Pozyskaliśmy 40 leadów tygodniowo dla branży IT!
W ciągu trzytygodniowej kampanii reklamowej dla jednego z liderów branży Data Center pozyskaliśmy ponad setkę leadów w niespotykanie niskiej cenie.
Efekty naszej pracy
Ze względu na opóźnienia po stronie podwykonawców klienta kampania nie mogła wystartować w zakładanym pierwotnie terminie, ale musiała się w nim skończyć. Mimo presji czasowej przeprowadziliśmy kampanie na Facebooku i LinkedInie promując spot reklamowy klienta i niskim kosztem pozyskując kontakty w jednym z najdroższych segmentów rynkowych.