Gotowi, do startu, …start!

20 lutego to ważna data w historii podboju kosmosu. Rocznicę pierwszej amerykańskiej misji załogowej wybraliśmy jako symboliczny start pod nową nazwą i identyfikacją wizualną. One natomiast stały się pretekstem do refleksji nad strategią i planowaniem kolejnych działań.

Przez lata pracy jako freelancer – konsultant i specjalista ds. reklamy płatnej – zebrałem wokół swojej działalności grupę osób, z którymi pracowałem praktycznie na co dzień. Osób, którym mogę zaufać i na których pracy mogę stuprocentowo polegać. W ten sposób w zasadzie już od dwóch lat wyniki dowożone naszym klientom w jakubjacek.pro nie są wyłącznie moją zasługą, a efektem starań i profesjonalnego podejścia całego zespołu. Każdy przedsiębiorca firmujący rozwijającą się działalność swoją twarzą i nazwiskiem dochodzi do momentu, w którym wielopoziomowe korzyści biznesowe płynące z podjętej decyzji o rebrandingu przeważają nad pozorną wygodą i komfortem rozbudowy zespołu ekspertów pod parasolem marki osobistej. Im szybciej taka decyzja zostanie podjęta, tym lepiej dla całej organizacji. 

~ Jakub Jacek, CEO Moonwise

Podstawowe założenia, względem dotychczasowej pracy, się nie zmieniają. Chcieliśmy, aby nowy wizerunek był prosty, odzwierciedlający nasze wartości i styl pracy, ale ukazujący nas już jako cały zespół, jakim w ostatnim czasie się staliśmy. Nowa strona powstała między innymi jako forma docenienia wszystkich osób pracujących na sukces agencji i jej klientów, a sama marka – jako rozszerzenie możliwości dalszego rozwoju.

Mimo jasnych oczekiwań, proces zmiany wizerunku nie był prosty. Czuliśmy, że cały czas czegoś brakuje, a kolejne iteracje pomysłów i propozycji nie spełniały naszych założeń. Dopiero kiedy zaczęliśmy pracować nad “kosmiczną” koncepcją projektu, nasz pomysł zaczął nabierać kształtów i widzieliśmy, że nasz cel jest coraz bliżej.

Za projekt i wdrożenie nowej strony internetowej odpowiadał Michał Osiński z Pixels on Fire. Stworzenie logo, identyfikacji wizualnej, a także materiałów na Social Media powierzyliśmy naszemu wewnętrznemu zespołowi graficznemu.

Dlaczego Moonwise? Długo szukaliśmy nazwy, która z jednej strony nie zamknie naszej działalności wyłącznie na kwestie związane wąsko z kampaniami płatnymi, a z drugiej, będzie wzbudzała w odbiorcach konkretne skojarzenia. Moonwise okazało się strzałem w dziesiątkę – to my, zespół profesjonalistów, który przeprowadzi Twoją firmę przez galaktyki marketingowych możliwości. 

~ Maria Górska, Customer Success Manager w Moonwise

W naszej pracy z klientami kluczową rolę odgrywa partnerstwo. Tak jak paliwo napędzające statek kosmiczny, wierzymy, że to właśnie skuteczna współpraca, w połączeniu z niegasnącym zaangażowaniem i wiedzą ekspercką pozwala osiągać najlepsze wyniki i nieustannie podnosić poprzeczkę. Najważniejsze dla nas jest wcielenie się w rolę klienta, dogłębne zrozumienie problemu, z którym do nas przychodzi, a następnie odpowiedzenie na jego indywidualne potrzeby konkretnymi rozwiązaniami.

Jak wygląda współpraca z Nami

Marketing nas fascynuje. Dlatego z pasją opowiadamy o tym, czego dokonujemy w ramach współpracy z naszymi klientami. Przeczytaj ich historie i zobacz jak pomogliśmy im w drodze po marketingowy kosmos.

Ostatnie miesiące w dużej części poświęciliśmy na prace strategiczne i zapleczowe, żeby móc wystartować z nową marką na pełnych obrotach.

Co teraz? Plany na ten rok są ambitne. To między innymi uruchomienie nowych usług, stałe powiększanie zespołu, a także premiery kolejnych materiałów na naszej platformie edukacyjnej. Tak jak cyfrowa rzeczywistość – my również nieustannie się rozwijamy, aby móc stale oferować usługi na najwyższym poziomie i eksplorować ścieżki marketingu przyszłości.

Wybierz się z nami w podróż
po tajnikach digital marketingu